Дніпропетровська академія неперервної освіти
Міністерство освіти і науки України
Павлоградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16
Одним із важливих сучасних напрямів виховання молоді є формування особистісної медіа-культури. Розвинена медіа-культура особистості передбачає передусім актуалізовану здібність до адекватного сприймання, критичного аналізу, обґрунтованої оцінки різноманітної медіа-продукції, а також здібність як до створення власних медіа-текстів, так і до творчої інтерпретації, переосмислення/переструктурування існуючих. Медіа-культура особистості передбачає розуміння соціокультурного й політичного контексту закономірностей функціонування медіа в сучасному світі.
План медіа-освітнього курсу для старшокласників МедіакультураДетальніше
Міністерство освіти і науки України
Павлоградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16
Одним із важливих сучасних напрямів виховання молоді є формування особистісної медіа-культури. Розвинена медіа-культура особистості передбачає передусім актуалізовану здібність до адекватного сприймання, критичного аналізу, обґрунтованої оцінки різноманітної медіа-продукції, а також здібність як до створення власних медіа-текстів, так і до творчої інтерпретації, переосмислення/переструктурування існуючих. Медіа-культура особистості передбачає розуміння соціокультурного й політичного контексту закономірностей функціонування медіа в сучасному світі.
План медіа-освітнього курсу для старшокласників МедіакультураДетальніше
Комментариев нет:
Отправить комментарий